Haapsalust pärit Eesti oma Holm pank töötas välja krediitkaardi, millel puuduvad tasud – pole intressi ega kuutasu. Kaart on kuise limiidiga 100 €, mis tuleb järgmisel kuul täielikult tagasi maksta.
Holm panga erakliendi panganduse juht Priit Pekarev selgitab, kellele ja milleks pank taolise lahenduse välja töötas. „Tasudeta krediitkaart pakub klientidele eeskätt läbipaistvust ja kulutõhusust, sest tagasi ei pea maksma rohkem kui tegelikult kaarti kasutati,“ sõnab Pekarev. „Oleme klientidega suheldes aru saanud, et kuigi krediitkaart võib olla üks mugavamaid krediiditooteid üldse, siis hirmud võimalike (sealhulgas varjatud) tasude osas panevad inimesi vahel krediitkaardi kasutamisest lausa loobuma,“ räägib ta krediitkaartidega seotud hirmudest.
„100 € krediidilimiidina võib olla tagasihoidlik, kuid näeme oma kliendibaasi kasutamisharjumuste pealt sellise limiidiga kaardil hulgaliselt perspektiivi,“ läheb Priit Pekarev täpsemaks ja toob välja peamised kasutusvõimalused.
„Kuna kaardil pole kuumakset, ei küsi ta raha kui kaarti ei kasuta. Teinekord võib sellisest kaardist abi olla, kui tekivad mõned väiksed ootamatud kulud, või kui kuu lõpul ootab ees erakorraline sõit teise Eesti otsa ning paak on vaja kütust täis võtta,“ räägib erakliendi vajadustega kursis olev Priit Pekarev.
Kaarti saab taotleda Holm panga kodulehel ja Holm äpis. Vastutustundliku krediidiasutusena teostab Holm kaardi taotleja finantsvõimekuse kontrolli ja positiivse otsuse korral saab klient virtuaalse kaardi koheselt omale telefoni, plastikkaardi saadab pank postiga koju. Kõigile Holm panga krediitkaartidele rakendub ka tasuta ostukindlustus.
„Iga kaardi kasutaja saab oma nutitelefonis kasutada Holm äppi, mis teeb kaardi haldamise mugavaks ja annab hea ülevaate tehtud tehingutest ning kasutatud ja kasutamata limiidist,“ täpsustab Priit.
„Meie viimane aasta on olnud tormiliste arengute aasta, et pakkuda klientidele just selliseid teenuseid, mida nad vajavad,“ ütleb Priit Pekarev. „Maikuus alustasime autoliisingu pakkumist, juuni lõpus tõime turule refinantseerimislaenu, detsembris aga personaalse Liisi Pluss järelmaksu, mis on täiesti unikaalne järelmaksulahendus – teed nutitelefoniga kaupluses olevast tootest pildi ja lisad panga iseteeninduses järelmaksutaotluse juurde. Või siis teed e-poe ostukorvist kuvatõmmise ja laadid selle taotluse juurde, olgu siis tegemist Eesti või välismaise kauplusega. Kauplus saab tegeleda toote müügiga, järelmaksu lahendab klient otse pangaga,“ selgitab Priit Pekarev.
„Me oleme nii õhinas, et saame kliendi vajadustele nii operatiivselt reageerida ja teenuseid arendada. See kõik on võimalik tänu sellele, et Haapsalust pärit Eesti oma pangana oleme kliendile lähedal ja meil on tööl targad ning lahendustele orienteeritud inimesed,“ võtab Priit teema ühe lausega kokku.
Krediitkaart 100 kohta saad lähemalt lugeda Krediitkaart 100 lehelt.
Posti 30, 90504 HaapsaluPärnu mnt. 158/1, 11317 Tallinn
14080830