Korduma kippuvad küsimused

Siit leiad vastuseid sageli tekkivatele küsimustele. Konkreetse teenuse või toote kohta, leiad infot vastava toote lehelt. Samuti võib abiks olla tingimuste või hinnakirja leht.
 
Kui Sa mõnele oma küsimusele vastust ei leidnud, võta julgelt meiega ühendust!

Taotlemine ja lepingu sõlmimine

Konto väljavõtte saad esitada Holm panga iseteeninduses, kus annad ka nõusoleku andmete pärimiseks teistest pankadest. Kui väljavõtte edastamine mingil põhjusel ei õnnestu, saada väljavõte aadressile info@holmbank.ee.
 
Juhendi väljavõtte salvestamiseks leiad siit:


Swedbank

Sisene www.swedbank.ee internetipanka.
Vali menüüst “Igapäevapangandus” ja seejärel “Konto väljavõte”.
Märgi periood “Algus” (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ja “Lõpp” (tänane kuupäev).
Vali “Saada päring”.
Vajuta kuvatud väljavõttel paremal üleval olevat “Lae alla”.
Seejärel saad panga kinnitusega dokumendi ASICE formaadis salvestada arvutisse, või edastada koos isikukoodiga aadressile info@holmbank.ee. Oma kontoväljavõtte saad üles laadida ka meie iseteeninduses.

SEB
Sisene www.seb.ee internetipanka.
Vali menüüst „Arveldamine” ja seejärel „Väljavõte“.
Perioodi kiirvalik: „ Alates” (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ja „Kuni“ (eilne kuupäev).
Vali “digitaalselt allkirjastatud” ja seejärel salvesta konto väljavõte oma arvutisse.
Salvestatud konto väljavõte edasta koos isikukoodiga aadressile info@holmbank.ee. Oma konto väljavõtte saad üles laadida ka meie iseteeninduses.

LHV
Sisene www.lhv.ee internetipanka.
Vali “Varad ja kohustused” ja seejärel “Konto väljavõte”.
Märgi periood: alguskuupäev (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ja lõpukuupäev (tänane kuupäev).
Seejärel vajuta paremal üleval olevat “Salvesta” nuppu ja salvesta konto väljavõte BDOC formaadis oma arvutisse.
Salvestatud konto väljavõte edasta koos isikukoodiga aadressile info@holmbank.ee. Oma konto väljavõtte saad üles laadida ka meie iseteeninduses.

Coop Pank

Sisene www.cooppank.ee internetipanka.
Vali „Väljavõte“.
Märgi periood: „Alates“ (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ja „Kuni“ (tänane kuupäev).
Vali „Konto väljavõte“.
Vali „Salvesta“, vali ASICE failiformaat ja salvesta konto väljavõte oma arvutisse.
Salvestatud konto väljavõte edasta koos isikukoodiga aadressile info@holmbank.ee. Oma konto väljavõtte saad üles laadida ka meie iseteeninduses.

Luminor

Sisene www.luminor.ee internetipanka.
Vali „Post“, vali teema „Konto“ ning kirja sisu: "Palun edastada oma konto nr. panga poolt digiallkirjastatud viimase 6 kuu väljavõte oma e-posti aadressile."
NB! Luminor edastab e-posti teel vaid krüpteeritud (CDOC formaadis) väljavõtteid, mida saad avada ainult oma ID-kaardi ja pin 1 abil (dekrüpteeri ID-kaardiga). Seejärel salvestada fail ASICE formaadis (digitaalselt allkirjastatud failina) oma arvutisse. Salvestatud väljavõte edasta koos isikukoodiga aadressile info@holmbank.ee. Oma konto väljavõtte saad üles laadida ka meie iseteeninduses.
 
 
Täitmaks meile kui pangale seatud hoolsuskohustust, palume Sul tuvastada end video teel Veriff keskkonnas, kui Sinu laenude kogusumma või hoiuste kogusumma koos kogunenud intressidega on 15 000 eurot või rohkem. Samuti võime paluda Sul isikusamasust tuvastada, kui Sa ei ole Eesti Vabariigi kodanik.
Personaalse lingi isikusamasuse tuvastamiseks saadame Sulle e-posti aadressile ning tuvastamiseks on vajalik internetiühendusega seade, millel on töötav kaamera. Pane valmis enda isikut tõendav dokument ning järgi ekraanil samm-sammult esitatud juhiseid.
Riikliku taustaga isik on füüsiline isik, kes täidab või on täitnud avaliku võimu olulisi ülesandeid ja kelle suhtes esinevad sellega seotud riskid.

Riikliku taustaga isikud on näiteks inimene, kes on praegu või varasemalt olnud:
• riigipea või valitsusjuht;
• minister ning ase- või abiminister;
• parlamendiliige või parlamendiga sarnase seadusandliku organi liige;
• erakonna juhtorgani liige;
• riigi kõrgeima kohtu kohtunik, ülemkohtu ja riigikohtu liige;
• riigikontrolör ja keskpanga nõukogu või juhatuse liige,
• suursaadik, saadik või asjur;
• kaitsejõudude kõrgem ohvitser;
• riigi valitseva mõju all oleva äriühingu juhatuse ja haldus- või järelevalveorgani liige;
• rahvusvahelise organisatsiooni juht, juhi asetäitja ja juhtorgani liige.

Riikliku taustaga isikuks loetakse ka sellise isiku pereliiget (abikaasa või abikaasaga samaväärseks peetav isik, vanem, laps, lapse abikaasa või abikaasaga samaväärseks peetav isik).

Riikliku taustaga isiku lähedaseks kaastöötajaks on füüsiline isik, kelle kohta on teada, et:
• ta on juriidilise isiku või usaldushalduse tegelik kasusaaja koos riikliku taustaga isikuga;
• tal on lähedased ärisuhted riikliku taustaga isikuga;
• ta on riikliku taustaga isiku huvides loodud juriidilise isiku või usaldushalduse tegelik kasusaaja.
 
Kui annad loa päringu esitamiseks Pensionikeskusesse ja Maksu- ja Tolliametisse ning nendel asutustel edastada meile andmeid Sinu kohta, kiirendab see Sinu taotluse analüüsi ja krediidiotsuse tegemist. Neid andmeid kasutame vaid krediidivõimelisuse hindamiseks.

Pensionikeskusest saadud andmeid kasutame brutotöötasu väljaarvestamiseks.
Maksu- ja Tolliamet edastab Holm pangale järgmised andmed: deklareeritud tulu (v.a tulu vara võõrandamisest); töötasu jm tööandjate väljamaksed (TSD alusel); töövõimetus-, töötuskindlustus- ja koondamishüvitised, pensionid, sissemaksed III pensionisambasse, kogumispensioni väljamaksed (TSD alusel); töötamise registrisse tehtud kanded (info tööandja ja töösuhte koha); dividendid ja omakapitalist tehtud väljamaksed; maksuvõlg alates 100 €.

Vastavate andmete päring tehakse päringule eelneva 12 kuu kohta.

Kliendikonto ja maksed

Hoiuse kliendikonto on Sinu personaalse viitenumbriga konto Holm pangas, mille kaudu toimuvad panga ja Sinu vahelised arveldused. Kliendikonto ei ole arvelduskonto ning seda ei saa kasutada igapäevasteks pangatehinguteks.
Oma viitenumbri leiad Holm panga iseteenindusest menüüpunktist "lepingud", aktiivsete lepingute alt.
Jah - kui teed oma kliendikontole makse suuremas summas kui kohustuslik tagasimakse, jääb ülejäänud summa Sinu kliendikontole järgmiste maksete ettemakseks.
 

Laenumaksekindlustus

Laenumaksekindlustus pakub kaitset ootamatutes olukordades, mis võivad mõjutada Sinu võimet laenumakseid tasuda. Kui peaksid silmitsi seisma keeruliste olukordadega – näiteks pikaajalise töövõimetuse või töökaotusega –, aitab kindlustus laenumakseid Sinu eest tasuda.

Laenumaksekindlustusest on abi järgmistel juhtudel:
 Oled õnnetuse või haiguse tagajärjel jäänud töövõimetuks
 Oled kaotanud töö
 Oled jäänud ajutiselt tööst eemale enda või lapse haigestumise tõttu
 Laenusaaja surma korral hüvitab kindlustus laenuandjale 24 kuu laenumaksed.  

Laenumaksekindlustuse pakkuja on If P&C Insurance AS. Enne lepingu sõlmimist tutvu laenumaksekindlustuse infolehe ja kindlustustingimustega.
Laenumaksekindlustuse kaitse saab lisada Holmi iseteeninduses erinevatele väikelaenudele (näiteks väikelaen, autolaen, remondilaen ja koduväikelaen) ning Liisi Plus järelmaksule enne lepingu allkirjastamist.
Kui lisad linnukese "Soovin laenumaksekindlustust" ette, lisatakse laenumaksekindlustuse makse laenupakkumisele. Kindlustusega seotud dokumendid saab allkirjastada koos laenulepinguga.

Laenumaksekindlustuse pakkuja on If P&C Insurance AS. Enne lepingu sõlmimist tutvu laenumaksekindlustuse infolehe ja kindlustustingimustega.
Kahjuteate esitamise vormi saad täita meie koostööpartneri If P&C Insurance AS kodulehel, vajutades sellele lingile. Kahjuteate esitamisel märgi poliisi numbriväljale märksõna "Holm". 

Seejärel võtab kindlustusfirma Sinuga ühendust ning annab juhised edasisteks sammudeks.
Laenumaksekindlustuse makse arvestatakse protsendina Sinu igakuisest laenumaksest. Nii on kindlustuskulud seotud Sinu laenukohustuse suurusega ja annavad vajaliku kaitse just Sinu vajadustele vastavalt.

Näiteks: laenusumma on 4 000 €, lepingu periood 48 kuud, tagasimaksete arv 48, fikseeritud intressimäär 11,19% aastas laenusummalt. Selle näite puhul oleks igakuine laenu osamakse 121 € ning kindlustusmakse 9,68 €.

Muud küsimused

Krediidi kulukuse määr aitab võrrelda erinevaid laenudega seonduvaid kulusid, võttes arvesse ka muid lisakulusid lisaks intressile. Krediidi kulukuse määr näitab keskmist laenu kogukulu laenuvõtjale, arvestades nii laenusummat, perioodi, intressi kui ka lepingutasu.
Kui arvad, et võid sattuda makseraskustesse, võta meiega kindlasti esimesel võimalusel ühendust. Nii saame aidata aegsasti kaasa mõelda parima lahenduse leidmisele - näiteks võib abi olla põhiosamaksete maksepuhkusest või lepingu tähtaja pikendamisest. Igal juhul on mõistlik teha pangaga koostööd lahenduse leidmiseks.
Holm äpp on Sinu mobiilne iseteenindus. Sarnaselt meie iseteenindusele saab äpis taotleda laene, kaarte ja järelmaksu, allkirjastada pangaga sõlmitavaid lepinguid ja näha ülevaadet oma tehingutest ja maksetest.
 
Eriti mugav on äpi kasutamine krediitkaardi omanike jaoks, sest äpist saad ülevaate oma kaardiga seonduvast. Täpsema info äpi kohta leiab siit.
Oled finantsteenuse pakkuja Holm Bank AS kodulehel. Enne iga lepingu sõlmimist tutvu tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga.
© 2024. Holm Bank AS