Ligipääsetavuse infoleht

Meile on oluline, et Holm panga koduleht ja iseteenindus oleksid ligipääsetavad kõigile külastajatele, sealhulgas erivajadustega inimestele.

Täna on meie veebileht osaliselt ligipääsetav, Euroopa Liidu ligipääsetavuse standardi EN 301 549 järgi. Digitaalse pangana soovime, et meie koduleht ja iseteenindus oleks kasutusmugavad. Selleks jälgime WCAG 2.2 AA standardeid - lehe sisu on kontrastne, võimaldab klaviatuuriga navigeerimist, ekraanilugeja kasutamist jms. Sellegipoolest võib olla keerukam näiteks mobiiliäpi kasutamine või üksikute PDF-vormide täitmine.

Kui Sul tekib taotluse tegemisel või olemasolevate lepingute haldamisel mõni takistus, võta palun ühendust meie klienditoega. Kontaktandmed on välja toodud kodulehe päises, selle lehe allosas ning lingil Kontaktid.

Järgnevalt anname ülevaate meie veebilehel navigeerimise, sisu suurendamise ja ekraanilugejate kasutamise kohta, samuti millised funktsioonid võivad olla raskendatud.

Lehel navigeerimine

Sellel kodulehel on võimalik ringi liikuda klaviatuuri abil, kasutades menüüs ning sisus liikumises klaviatuuril TAB klahvi, tagasi liikumiseks Shift+TAB klahvi. Aktiivne element nagu menüüpunkt, link või vormi lahter on märgitud tumeda piirjoonega. Iga vajutusega liigub fookus järgmisele elemendile. Fookuses oleva lingi aktiveerimiseks tuleb vajutada klaviatuuril klahvi Enter.

Kodulehe päises saab esmalt valida erakliendi- ja ärikliendi teenuste ning üldise ettevõtte tutvustuse vahel. Seejärel saab allolevad menüüs tutvuda teemakohase informatsiooniga või siseneda iseteenindusse. Jaluses on uuesti välja toodud olulisemad lingid, mis on kättesaadavad ka päisemenüüs.

Sisu suurendamine

Veebilehtede sisu suurendamiseks ei ole vaja eraldi tarkvara – kõikides populaarsetes veebilehitsejates on selleks sisseehitatud võimalused. Kui tekst või muu sisu on liiga väike või suur, saab seda hõlpsalt vastavalt oma eelistustele kohandada. Samuti saab kasutada operatsioonisüsteemi enda tarkvara.

Populaarsemates veebilehitsejates on võimalik lehte sisu suurendada ja vähendada, hoides all CTRL või CMD-klahvi ning vajutada suurendamiseks + või vähendamiseks – klahvi või kasutades hiire kerimisrulli.

Ekraanilugeja kasutamine

Sellel veebilehel esitatud sisu loomisel on arvestatud võimalikult palju ekraanilugejate standarditega. See tähendab, et igat tüüpi visuaalset sisu on võimalik edasi anda ka teises vormis. Näiteks on veebilehe menüü on ühtse ülesehitusega ja võimaldab infot tarbida loogilises järjekorras, sisu on struktureeritud HTML ja AIRA-atribuutidega ning sisulistele piltidele on lisatud tekstiilsed kirjeldused.

Nõuetele vastavuse olek

Me püüame pidevalt parandada käesoleva veebilehe ligipääsetavust, kuid mõned funktsioonid ei ole veel ligipääsetavusnõetele vastavad.

Lehe sisu kontrastsus
Mõnes vaates, näiteks päises ja jaluses, võib tekstide ja tausta kontrastsus olla madal, mis raskendab loetavust. Piisav kontrastsus võib puududa ka üksikutel linkidel või vanemates PDF-failides. Parendused on juba töös.
Piltide kirjeldused
Enamik meie kodulehe pilte ja ikoone on dekoratiivsed. Mõnel üksikul pildil, eriti vanemates blogipostitustes, võivad kirjeldused puududa.
Tabelite kasutamine
Mõnel tootelehel, näiteks kodulaenu, liisingu ja kodukindlustuse lehel, on kasutusel tabelid, mille sisu võib ekraanilugeriga olla keeruline tajuda.
Sisu struktuur ja tähenduslikkus
Mõnel lehel ei ole pealkirjad loogilises järjekorras või neid kasutatakse kujunduslikel eesmärkidel, mis võib raskendada sisu mõistmist. Näiteks võib H1 pealkirjale järgneda kohe H5. Samuti puuduvad osadel lehtedel olulised metaandmed, mis toetaks abitehnoloogiate kasutamist, näiteks uudised ja iseteenindus.
Taotluse tegemine
Iseteeninduses taotluse esitamisel võib esineda väikseid takistusi - näiteks ei pruugi veateated olla piisava kontrastsusega või ei saa infonuppe avada TAB-klahviga. Tegeleme nende puuduste kõrvaldamisega, kuid murede korral palume pöörduda meie klienditeeninduse poole.

Holm panga äpp ei vasta veel ligipääsetavuse nõuetele

Holm panga mobiiliäpis saab teha samu toiminguid nagu veebilehel iseteeninduses. Ligipääsetavuse funktsioonide toimimise tagamiseks soovitame eelistada Holm panga iseteeninduse kasutamist meie veebilehel. Iseteeninduse aadress on www.holmbank.ee/erakllient/self-service

Tagasiside ja kontaktid

Me püüame pidevalt parandada käesoleva veebilehe ligipääsetavust. Kui soovid anda tagasisidet ligipääsetavuse kohta või kui midagi on jäänud teie jaoks ligipääsmatuks, siis palun võta meiega ühendust.

Meiliaadress: [email protected]
Telefoninumber: +372 675 5055

Käesoleva ligipääsetavuse teatis on koostatud enesehindamise põhjal.
Viimati uuendatud 27.06.2025

Ligipääsetavuse osas teostab järelevalvet Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet.
Kontaktid ja juhised, kuidas kaebust esitada leiad nende kodulehelt www.ttja.ee

Oled finantsteenuse pakkuja Holm Bank AS kodulehel. Enne iga lepingu sõlmimist tutvu tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga.
© 2025. Holm Bank AS