Krediitkaart 100

Krediitkaart 100 on tasudeta krediitkaart, millel pole intressi ega muid tasusid - tagasi maksad täpselt sama palju kui kasutad. Kaardi igakuine limiit on 100 €.

Intress

0%

Võimalus välja võtta

sularaha

Lepingu- ja kuutasu

0 €

Kaardi limiit

100 €

Tasuta

ostukindlustus

Saadaval ka

Apple Pay ja Google Pay
Krediitkaart 100

Krediitkaart 100 kaardiga saad maksta jaekauplustes ja e-poodides, samuti võid lisada selle maksekaardiks tellimuste eest tasumisel, olgu siis toidu kullerteenus, voogedastus- ja sõidujagamise teenused, jm. Samuti on Holm krediitkaardiga võimalik pangaautomaatidest raha välja võtta.

Nagu kõik Holm krediitkaardid, on ka Krediitkaart 100 ostud kaitstud ostukindlustusega. Loe ostukindlustuse kohta siin.

Kampaania kaardi klientidele

Juulis Arvutitark kauplustes ja e-poes Holmi kaardiga 10% raha tagasi!

Tasu ostude eest juulis Arvutitark poes või e-poes Holm krediitkaardiga või krediitkaart 100-ga.

Holm pank kannab juulis tehtud ostude maksumusest augusti jooksul 10% tagasi Sinu kliendikontole Holm pangas.

Kampaania kaardi klientidele

Suurema limiidiga krediitkaart

Kas Sind huvitab suurem limiit? Tutvu Holm krediitkaardiga, mille limiit on kuni 5 000 €, kuuintress alates 1,2% ja esimesed 15 päeva ostust on alati intressivaba.
Nüüd on hea aeg kaardi tellimiseks, sest uued liitujad saavad 2 000 € kasutamisel 100 € tagasi! 

Kuu- ja hooldustasu

0 €

Lepingutasu

0 €
Suurema limiidiga krediitkaart

Korduma kippuvad küsimused

1. Milliste tasudega tuleb Krediitkaart 100 puhul arvestada?
Krediitkaart 100 on täiesti tasudeta, pole intressi, lepingu- ega kuutasu.
2. Kui suur on Krediitkaart 100 limiit?
Krediitkaart 100 limiit on 100 €. Kui soovid krediitkaardiga teha suuremaid tehinguid, taotle suuremat limiiti ja vali suurema limiidiga kaart siin.
3. Kas Krediitkaart 100-le kehtib tasuta ostukindlustus?
Ostukindlustus kehtib kõigile Holm krediitkaartidele. Ostukindlustuse kohta saad täpsemalt lugeda siit.
4. Kes saavad krediitkaarti taotleda?
Krediitkaarti saavad taotleda kõik vähemalt 20-aastased Eesti Vabariigi kodanikud või pikaajalist elamisluba omavad inimesed. Sinu sissetulek peab olema vähemalt 385 € kuus ja Sul ei tohi olla võlgnevusi.
5. Kui olen krediitkaardi kätte saanud, millal saan krediitkaarti kasutama hakata?
Füüsilist krediitkaarti saad aktiveerida meie äpis ja iseteeninduses. Virtuaalne krediitkaart on peale tellimist koheselt kasutamisvalmis, olles kaardi seadetes sisse lülitanud internetiostud ning sisestanud 3D Secure parooli.
6. Kuidas saan kasutada Holm virtuaalset krediitkaarti?
Virtuaalset krediitkaarti saad kasutada tavapoodides ja e-poodides. Selleks tuleb Sul lisada virtuaalne krediitkaart nutitelefoni Apple Pay või Google Pay digirahakotti ja see ongi kasutusvalmis kõikjal, kus VISA kaarti aktsepteeritakse.
7. Kas krediitkaardiga on võimalik tasuda välismaal?
Krediitkaardiga saad maksta kaardimakse võimalusega kauplustes ja Visa kaarti toetavates e-poodides. Turvalisuse huvides ei saa krediitkaardiga osta järgmistes riikides: Afganistan, Albaania, Ameerika Ühendriigid, Argentina, Bahama, Barbados, Boliivia, Bosnia ja Hertsegoviina, Botswana, Brasiilia, Burkina Faso, Burundi, Dominikaani Vabariik, Ekvatoriaal-Guinea, Etioopia, Filipiinid, Ghana, Guinea-Bissau, Guyana, Haiti, Hongkong, India, Iraak, Iraan, Island, Jamaica, Jeemen, Kaimanisaared, Kambodža, Kolumbia, Kongo Demokraatlik Vabariik, Kongo Vabariik, Laos, Liibanon, Liibüa, Lõuna-Aafrika Vabariik, Lõuna-Sudaan, Maroko, Mauritius, Mehhiko, Mongoolia, Myanmar, Nicaragua, Pakistan, Panama, Peruu, Põhja-Korea, Senegal, Somaalia, Sri Lanka, Sudaan, Süüria, Zimbabwe, Tai, Trinidad ja Tobago, Tuneesia, Türkmenistan, Uganda, Ukraina, Vanuatu, Venemaa, Venezuela, Vietnam.
8. Kuidas saan teada, kui palju on mu krediitkaardil vaba limiiti?
Krediitkaardi vaba limiiti näed meie äpis ja iseteeninduses. Füüsilise krediitkaardiga saad vaba limiiti kontrollida ka kõigis pangaautomaatides, sel juhul lisandub teenuse hind 0,47 €.
9. Kus ma näen krediitkaardiga tehtud tehinguid?
Krediitkaardiga tehtud tehinguid saad vaadata meie äpis ja iseteeninduses.
10. Kuidas saan teostada krediitkaardi tagasimakseid?
Iga kuu saadab Holm Bank AS Sulle maksekorralduse, kus on näha:
kohustuslik tagasimakstav osamakse, mis on alati võrdne kasutusse võetud krediidilimiidiga, lepingu vaba limiit, tehingute väljavõte.
Arve peab olema tasutud hiljemalt 10. kuupäevaks. Tagasimaksete tasumine toimub Holm Bank AS arvelduskontole EE391010220035757017 SEB Pangas või EE087700771000802113 LHV Pangas.
Viitenumber on kohustuslik!
Võlgnevuse korral on kaardi kasutamine peatatud.
11. Kas krediitkaardiga tehtud tehinguid on võimalik vaidlustada?
Ostude puhul, kus saadud kaup või teenus on kas ebakvaliteetne, ei vasta tingimistele või kauba tarnetähtaeg on ületatud, võta ühendust vastava kaupmehega.
Kaubad ja teenused, mille eest toimub tasumine korduvmaksetena (recurring payment), on esmalt need tarvis lõpetada kaupmehe või teenuse pakkuja poolt.
Teenuse osutamise ajal toimunud kaarditehinguid ei tagastata. Hotelli-ja autorenditehingute puhul võib lisanduda tasusid lähtuvalt teenuse iseloomust (minibaari arved, liiklustrahvid, teemaksud) või mitte kohale ilmumise tasu („no show“). Tehingu asjaolude väljaselgitamiseks palun võta ühendust kaupmehe või teenusepakkujaga.
Küsimuste korral võta meiega ühendust: [email protected].
12. Kuidas saan tellida uue krediitkaardi?
Virtuaalne krediitkaart ja esmane füüsiline krediitkaart on tasuta. Kui füüsilise krediitkaardi kaotad ja soovid tellida uue, saad seda teha meie iseteeninduses ning sel juhul tuleb tasuda uue füüsilise krediitkaardi tasu 10 €.
13. Kuidas tegutseda, kui olen kaotanud kaardi või see on minult varastatud?
Kaardi kaotamise või varguse korral saad kaardi blokeerida iseteeninduses, äpis või võttes meiega koheselt ühendust telefonil 677 0760.
14. Kas mul on võimalik Holm krediitkaardiga pangaautomaadist välja võtta sularaha?
Holm krediitkaardiga (va virtuaalkaart) on võimalik sularaha välja võtta nii Eestis kui välismaal, tutvu hinnakirjaga.   
15. Mis on 3DS parool?
3DSecure (3DS) parool on täiendav pettusevastane kaitse interneti ostude tegemiseks. 3DS parooli saad määrata ja muuta iseteeninduses 'Kaardi haldamine' lehel.

Finantsteenuse pakkuja on Holm Bank AS. Kaardi väljaandja on Wallester AS. Kaalu oma otsust põhjalikult ning tutvu lepingutingimustega. Kui Sul on küsimusi või soovid nõu pidada, võta meiega ühendust.a pea nõu asjatundjaga.

Oled finantsteenuse pakkuja Holm Bank AS kodulehel. Enne iga lepingu sõlmimist tutvu tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga.
© 2025. Holm Bank AS