Krediitkaart 100

Mis on krediitkaart 100?

Krediitkaart 100 on tasudeta krediitkaart, millel pole intressi ega muid tasusid. Kasutad 100 €, maksad tagasi 100 €.
Kaardiga saad maksta kauplustes ja e-poodides, samuti võid lisada selle maksekaardiks tellimuste eest tasumisel, olgu siis toidu kullerteenus, voogedastus- ja sõidujagamise teenused, jm. Kaarti saad hallata iseteeninduses ja äpis ning sellega on turvaline teha internetioste.

Milleks krediitkaart 100 hea on?

Krediitkaart 100 on hea vahend finantskäitumise harjutamiseks, samuti sobib kaart suurepäraselt nooruslikele inimestele, kes soovivad krediiti kasutada, hoides samal ajal mõõdukust ja vältides lisatasusid.

Kaardi kaotamise või varguse korral saad kaardi blokeerida iseteeninduses, äpis või võttes meiega koheselt ühendust telefonil 677 0760. Kaalu oma otsust põhjalikult ning tutvu lepingutingimustega. Kui Sul on küsimusi või soovid nõu pidada, võta meiega ühendust.

Korduma kippuvad küsimused

Krediitkaart 100 on täiesti tasuta, pole intressi, lepingu- ega kuutasu.
Füüsilist krediitkaarti saad aktiveerida meie äpis ja iseteeninduses. Virtuaalne krediitkaart on peale tellimist koheselt kasutamisvalmis, olles kaardi seadetes sisse lülitanud internetiostud ning sisestanud 3D Secure parooli.
Krediitkaart 100 limiit on 100 €. Kui soovid krediitkaardiga teha suuremaid tehinguid, taotle suuremat limiiti ja vali suurema limiidiga kaart siin.
Virtuaalset krediitkaarti saad kasutada tavapoodides ja e-poodides. Selleks tuleb Sul lisada virtuaalne krediitkaart nutitelefoni Apple Pay või Google Pay digirahakotti ja see ongi kasutusvalmis kõikjal, kus VISA kaarti aktsepteeritakse.
Krediitkaardiga saad maksta kaardimakse võimalusega kauplustes ja Visa kaarti toetavates e-poodides. Turvalisuse huvides ei saa krediitkaardiga osta järgmistes riikides: Afganistan, Albaania, Ameerika Ühendriigid, Argentina, Bahama, Barbados, Boliivia, Bosnia ja Hertsegoviina, Botswana, Brasiilia, Burkina Faso, Burundi, Dominikaani Vabariik, Ekvatoriaal-Guinea, Etioopia, Filipiinid, Ghana, Guinea-Bissau, Guyana, Haiti, Hongkong, India, Iraak, Iraan, Island, Jamaica, Jeemen, Kaimanisaared, Kambodža, Kolumbia, Kongo Demokraatlik Vabariik, Kongo Vabariik, Laos, Liibanon, Liibüa, Lõuna-Aafrika Vabariik, Lõuna-Sudaan, Maroko, Mauritius, Mehhiko, Mongoolia, Myanmar, Nicaragua, Pakistan, Panama, Peruu, Põhja-Korea, Senegal, Somaalia, Sri Lanka, Sudaan, Süüria, Zimbabwe, Tai, Trinidad ja Tobago, Tuneesia, Türkmenistan, Uganda, Ukraina, Vanuatu, Venemaa, Venezuela, Vietnam.
Krediitkaardi vaba limiiti näed meie äpis ja iseteeninduses. Füüsilise krediitkaardiga saad vaba limiiti kontrollida ka kõigis pangaautomaatides, sel juhul lisandub teenuse hind 0,47 €.
Krediitkaardiga tehtud tehinguid saad vaadata meie äpis ja iseteeninduses.
Iga kuu saadab Holm Bank AS Sulle maksekorralduse, kus on näha:
kohustuslik tagasimakstav osamakse, mis on alati võrdne kasutusse võetud krediidilimiidiga, lepingu vaba limiit, tehingute väljavõte.
Arve peab olema tasutud hiljemalt 10. kuupäevaks. Tagasimaksete tasumine toimub Holm Bank AS arvelduskontole EE391010220035757017 SEB Pangas või EE087700771000802113 LHV Pangas.
Viitenumber on kohustuslik!
Võlgnevuse korral on kaardi kasutamine peatatud.
Virtuaalne krediitkaart ja esmane füüsiline krediitkaart on tasuta. Kui füüsilise krediitkaardi kaotad ja soovid tellida uue, saad seda teha meie iseteeninduses ning sel juhul tuleb tasuda uue füüsilise krediitkaardi tasu 10 €
Ostude puhul, kus saadud kaup või teenus on kas ebakvaliteetne, ei vasta tingimistele või kauba tarnetähtaeg on ületatud, võta ühendust vastava kaupmehega.
Kaubad ja teenused, mille eest toimub tasumine korduvmaksetena (recurring payment), on esmalt need tarvis lõpetada kaupmehe või teenuse pakkuja poolt.
Teenuse osutamise ajal toimunud kaarditehinguid ei tagastata. Hotelli-ja autorenditehingute puhul võib lisanduda tasusid lähtuvalt teenuse iseloomust (minibaari arved, liiklustrahvid, teemaksud) või mitte kohale ilmumise tasu („no show“). Tehingu asjaolude väljaselgitamiseks palun võta ühendust kaupmehe või teenusepakkujaga.
Küsimuste korral võta meiega ühendust: kaart@holmbank.ee.

Finantsteenuse pakkuja on Holm Bank AS. Kaardi väljaandja on Wallester AS. Tutvu lepingu tingimustega ja pea nõu asjatundjaga.

Oled finantsteenuse pakkuja Holm Bank AS kodulehel. Enne iga lepingu sõlmimist tutvu tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga.
© 2024. Holm Bank AS