Korduma kippuvad küsimused

1. KES SAAB JÄRELMAKSU TAOTLEDA?
Järelmaksu võivad taotleda kõik vähemalt 18-aastased Eesti Vabariigi kodanikud või Eestis alalist elamisluba omavad inimesed. Järelmaksu saamiseks tuleb pöörduda mõne meie koostööpartneri poole või saata laenutaotlus. Tee taotlus siit

 

2. MIDA TÄHENDAB KREDIIDILIMIIT?
Krediidilimiit on rahaline piirsumma, mille ulatuses saad osta kaupu või teenuseid.

 

3. KUI SUUR ON MINU JÄRELMAKSU LIMIIT?
Oma järelmaksu limiidi teada saamiseks tee laenutaotlus siit.
4. MIS ON KÄENDUS? KES ON KÄENDAJA?
Käendus on käendaja poolt antud tagatis. Käendaja on isik, kes võtab endale kohustuse vastutada laenu võtja poolt võetud laenu eest. Kui laenu võtja jätab tagasimaksed tegemata, siis on käendaja kohustatud tekkinud võla ise tasuma. Mitme käendaja puhul vastutavad kõik käendajad ühiselt.

 

5. KAS LIISI PAKUB JÄRELMAKSU VÕIMALUST KA ETTEVÕTTELE?
Jah, pakub. Ettevõte saab järelmaksu lepingu sõlmida eraisiku käendusel.
6. KUIDAS ID-KAARDIGA LEPINGUT ALLKIRJASTADA?
  • Leping saadetakse Sinu poolt lepingu sõlmimisel näidatud e-posti aadressile.
  • Tutvu kirja manuses oleva lepinguga. Kui on vaja andmeid muuta siis võta ühendust kauplusega.
  • Lepingu allkirjastamiseks kliki kirjas oleval lingil „SIIN“ ning sisestage PIN1.
  • Vali ootel lepingutest õige ja kliki valikul „Ava leping“.
  • Kliki valikul „Allkirjasta“ ning sisesta PIN2.
  • Kui lepingu allkirjastamine õnnestus siis saad vastuse „Leping on allkirjastatud“.
  • Peale allkirja lisamist saab kauplus automaatse teate e-posti teel. Täpsemat informatsiooni kauba kohta saate kaupluselt.

ID-kaardi elektrooniliseks kasutamiseks on vaja:

  • ID-kaarti – väljastab Kodakondsus- ja Migratsiooniamet (KMA)
  • PIN-koode – väljastatakse koos ID-kaardiga. Kui koodid on kadunud, saad uued KMA-st või ID-kaardi järelteenindust pakkuvast pangakontorist
  • Kaardilugejat
  • ID-kaardi uusimat tarkvara – paigalda või uuenda aadressilt id.ee
7. KAS MA SAAN IGA KUU JÄRELMAKSU TASUMISEKS ARVE?
Järelmaksu tasumine toimub maksegraafiku alusel (lepingu lisa) ja eraldi arvet Holm Bank iga kuu ei saada. Selleks, et makse meelest ei läheks, sõlmi püsikorraldus enda internetipangas.

 

8. KAS JÄRELMAKSU VORMISTAMISEL ON VÕIMALIK VALIDA ENDALE SOBIV TAGASIMAKSE PERIOOD?
Järelmaksu tagasimaksmise periood on 1-60 kuud. Seega saad valida endale sobiva perioodi.
9. KAS JÄRELMAKSU VORMISTAMISEL LISANDUB LEPINGU SÕLMIMISE TASU?
Lepingutasu alates 0€ . Lepingutasu sõltub kauplusest ja käimasolevast kampaaniast.
10. KUIDAS SALVESTADA KONTO VÄLJAVÕTET?

Swedbank

  1. Sisene swedbank.ee internetipanka
  2. Vali „Igapäevapangandus“ ja „Konto väljavõte“
  3. Märgi periood „Algus“ (tänasest päevast 6 kuud tagasi) ja „Lõpp“ (tänane päev).
  4. Vali „Saada päring“
  5. Vali “BDOC”. Vajuta “Save” ja salvesta fail arvutisse.
  6. Salvestatud väljavõte tuleb edastada aadressil info@holmbank.ee koos isikukoodiga

SEB

  1. Sisene seb.ee internetipanka
  2. Vali menüüst „Arveldamine” ja seejärel „Väljavõte“
  3. Perioodi kiirvalik „ Alates” (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ja „Kuni“ (tänane
    kuupäev)
  4. Vali “digitaalselt allkirjastatud” ja salvestage fail arvutisse.
  5. Salvestatud väljavõte tuleb edastada aadressil info@holmbank.ee koos isikukoodiga

 Luminor

  1. Sisene www.luminor.ee internetipanka.
  1. Vali “Konto väljavõte"
  2. Märgi perioodi „Alguskuupäev” (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ning „Lõppkuupäev” (tänane kuupäev)
  3. Vali „Väljavõte PDF või BDOC kujul“. Vajutage “Vaata väljavõtet”  ja salvesta fail arvutisse.
  4. PDF fail allkirjasta digitaalselt.
  5. Salvestatud väljavõte tuleb edastada aadressil info@holmbank.ee koos isikukoodiga.

LHV

  1. Sisene lhv.ee internetipanka.
  2. Vali “Varad ja kohustused”
  3. Seejärel vali “Konto väljavõte”
  4. Märgi perioodi alguskuupäev (tänasest kuupäevast 6 kuud tagasi) ning lõpukuupäevaks tänane kuupäev.
  5. Seejärel vajuta paremal üleval olevat “Salvesta” nuppu, ning valige salvestamiseks “PDF” või “BDOC” fail.
  6. PDF fail allkirjasta digitaalselt.
  7. Salvestatud väljavõte tuleb edastada aadressil info@holmbank.ee koos isikukoodiga.

Coop Pank

  1. Sisene www.cooppank.ee keskkonda.
  2. Vali „Väljavõte“
  3. Märgi periood „Alates“ (tänasest päevast 6 kuud tagasi) ja „Kuni“ (tänane päev).
  4. Vali „Konto väljavõte“
  5. Vali „Salvesta“ ja „BDOC“ ning salvesta fail arvutisse.
  6. Salvestatud väljavõte tuleb edastada aadressil info@holmbank.ee koos isikukoodiga.
11. KAS MA SAAN LAENU TAGASI MAKSTA VAREM?
Laenusaajal on õigus lepingu alusel saadud laen või osa sellest ennetähtaegselt tagastada, teatades sellest Holm Bank’ile kirjalikult või e-posti teel. Vaata täpsemaid tingimusi siit. (punkt 4)

 

12. MIS ON VIITENUMBER?
Liisi järelmaksu lepingu puhul on viitenumbriks lepingu number, mille leiad lepingu päisest.

 

13. MIDA HÕLMAB IGAKUISED SISSETULEKUD JA KOHUSTUSED?
Sissetulekuteks loeme neto töötasu, vanemahüvitist, pensionit, juhatuse liikme tasu, jne. Regulaarseteks kohustusteks peame finantskohustusi (laenud, liisingud) ning majapidamiskulusid (üür, kommunaalkulud, jne.).

 

14. KES ON RIIKLIKU TAUSTAGA ISIK?
Riikliku taustaga isik on isik, kes taotluse täitmise hetkel või kuni aasta tagasi on täitnud avaliku võimu olulisi ülesandeid (riigipea, valitsusjuht, minister, ase- ja abiminister, parlamendiliige, ülem- ja konstitutsioonikohtu kohtunik, riigi kontrollasutuse ja keskpanga nõukogu liige, suursaadik, asjur ja kaitsejõudude kõrgem ohvitser, riigi äriühingute juhtumis-, järelevalve- või haldusorgani liige) ja tema perekonnaliikmed (abikaasa, abikaasaga võrdväärne partner, laps, lapse abikaasa, partner või vanem) ning tema lähedased kaastöötajad (nõunik, assistent, jne.).

 

15. MIS ON KOGUMISPENSIONI PÄRING?
Märkides linnukesega „Kogumispensioni päring“ annan nõusoleku AS-ile Pensionikeskus päringu tegemiseks, brutotöötasu väljaarvestamiseks ja nimetatud andmete väljastamiseks Holm Bank AS-ile.

 

16. KAS MA NÄEN OMA LEPINGUID JA JÄÄKE?
Oma lepinguid ja jääke näed Liisi iseteenindusest. Sisene iseteenindusse siit.

 

17. KUI MUL EI ÕNNESTU ISETEENINDUSES ALLKIRJASTAMINE?
Kui mingil tehnilisel põhjusel Liisi Iseteeninduses allkirjastamine ei õnnestu, tutvu lepinguga  e-kirjaga kaasas oleva PDF failiga. Sel juhul saad digiallkirjastada PDF faili. Digiallkirjastatud fail saada kaupluse e-posti aadressile.
18. KES SAAB VÄIKELAENU/AUTOLAENU TAOTLEDA?
Väikelaenu võivad taotleda kõik vähemalt 18- aastased Eesti Vabariigi kodanikud või Eestis alalist elamisluba omavad inimesed. Järelmaksu saamiseks tuleb pöörduda mõne meie koostööpartneri poole või saata laenutaotlus. Tee taotlust siit.
19. MILLAL MAKSTAKSE VÄLJA LAENUSUMMA?
Pärast lepingu allkirjastamist maksame laenu välja hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.
20. MILLISELE KONTOLE MAKSTAKSE LAEN VÄLJA?

Laen makstakse välja laenusaaja isiklikule kontole.

21. MIDA TEHA MAKSERASKUSTE KORRAL?

Makseraskuste ilmnemisel palume kindlasti esimesel võimalusel Holm Bank’i poole pöörduda, vajalikke suuniseid leiad infolehelt.

E-R 8.00-18.00
L 10.00-15.00

Holm Bank AS
Posti 30, 90504 Haapsalu; Pärnu mnt. 158/1, 11317 Tallinn
Äriregistrikood: 14080830
Tegevusloa otsuse kuupäev: 02.04.19
Andmekaitseametnik: andmekaitse@holmbank.ee

Oled finantsteenuse pakkuja Holm Bank AS kodulehel.
Enne iga lepingu sõlmimist tutvu tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga.

© 2019. Holm Bank AS