Holm panga partnersuhete osakonna juht Robert Kivimäe tunnistab, et tema jaoks on ettevõte olnud kui võlumaa, kus saab häid mõtteid teostada. „Siin on vähe bürokraatiat ja kui idee on hea, siis ole vaid mees ja tee ära ise või kaasa kolleege ning lükka arendusprotsess käima,“ rõõmustab ta.
Robert liitus ettevõttega viis aastat tagasi ilma, et tal oleks olnud varasemat töökogemust finantsvaldkonnast. “Minu jaoks oli tegemist pööraselt põneva väljakutsega. Asusin tööle partnersuhete osakonda, mis täidab Holmis müügiosakonna rolli, ning minu peamiseks ülesandeks sai erinevate kaupluste ja kettidega koostöö algatamine, käima lükkamine ning heade suhete hoidmine,“ rääkis ta.
Muuhulgas pidi ta jälgima ja veenduma, et partneritel on Liisi järelmaksu klientidele mugav vormistada. Kui baastõed omandatud said, hakkas ta märkama võimalusi tehnilisi lahendusi partnerite jaoks veelgi paremaks muuta. Nii jõudiski ta lahenduseni, mille ta algusaastatel välja töötas ning mille üle tänaseni uhkust tunneb.
„Idee sündis, kui kuulasin partnereid ja märkasin tehnilisi kitsaskohti, millega nad oma igapäevatöös kokku puutusid. Selle lahenduse põhimõtet on tänaseks laiendatud teistelegi toodetele ning edasiarendused on viinud selleni, et nii järelmaksu, aga ka kõigi teiste Holm panga teenuste taotluseid saab teha ning lepinguid sõlmida täiesti paberivabalt nutiseadmes. Mul on nii hea meel, et sain olla sellise suure arenduse üks algatajatest ning käima lükkajatest,“ tunneb Robert uhkust selle saavutuse üle.
Roberti sõnul innustab teda igapäevatöös see, et iga uus projekt ning iga koostöö kolleegi või partneriga õpetab midagi uut, millest omakorda kasvab välja uusi ideid. „Eriti hea tunne on, kui projektid, millega on vaeva nähtud, hakkavad vilja kandma ning toovad tulu kogu ettevõttele. Minu käest on sageli küsitud, kas traditsiooniline järelmaks pole ajale jalgu jäänud – see pole absoluutselt nii, sest ka traditsiooniline järelmaks käib aja ja tarbijate ootustega kaasas, paremal juhul isegi sammuke ees,“ kinnitab ta.
Roberti enda, aga ka mitmete tema kolleegide karjäär räägib sellest, et Holmis on võimalik areneda nii horisontaalselt kui vertikaalselt. „Omandad uusi oskuseid ja liigud ühest osakonnast teise, mis teeb töö mitmekülgseks ning ei hakka igav,“ selgitab ta. „Tekib ka võimalusi asuda tiimi etteotsa ning anda suund osakonna tegevusele, innustada ja toetada kolleege,“ lisab Robert. „Olen alati hinnanud kolleege, kes tulevad igas olukorras appi nii mõtete kui tegudega ning soovin samaga vastata – olla toeks nii oma tiimile kui kogu ettevõtte inimestele“, täiendab ta veel.
Roberti hiljutine tööülesannete muutus tõi kaasa selle, et kui varem oli ta pidevalt kontaktis partneritega, siis nüüd on tema igapäevasuhtlus pigem ettevõttesisene. „Olles omandanud töö käigus järelmaksu valdkonna teadmised, oli minu jaoks loomulik samm asuda osakonna etteotsa, kui seda võimalust pakuti. Tundsin heameelt, et mu panust hinnati ja nähti potentsiaali,“ sõnab ta.
Kuigi uus positsioon toob alati kaasa töö tundmatuid tahke ja väljakutseid, annab see tema kinnitusel ka palju võimalusi osakonna tööd arendada selles suunas, mida ta õigeks peab. „Siinkohal tunnen, kui tohutult palju kasu on neist ligemale viiest aastast, mis veetsin osakonnas praktilist partnersuhtluse tööd tehes – tänu sellele tean nii meie osakonna inimeste kui ka partnerite rõõme ja valusid ning sellest lähtuvalt oskan aidata võimalikult häid lahendusi välja töötada. Uue töö juures meeldib mulle kõige enam mitmekesisus, mis samas on ka suurimaks väljakutseks. Igav siin juba ei hakka,“ muigab Robert.
Posti 30, 90504 HaapsaluPärnu mnt. 158/1, 11317 Tallinn
14080830