Postitatud 11.01.2022

Raili Toomson: Pean olema nii finantsnõustaja kui ka psühholoog

Raili Toomson: Pean olema nii finantsnõustaja kui ka psühholoog

Holmi laenuekspert Raili Toomson võiks vabalt olla ka professionaalne empaatia- ja positiivsuse treener. Ta on veetnud ligi 15 aastat Holm panga peres, aidates inimesi, kellel on olnud raskusi laenude tagasimaksmisega, ent ta tuleb siiani igapäevaselt tööle naeratus näol ja sära silmis. Talle annab inimeste aitamine ja Holmi klientide siiras tänutunne igaks päevaks uut energiat. 

„Holmis tegutsetud 15 aasta jooksul olen töötanud võlaosakonna erinevates rollides ning kogenud kogu protsessi rõõme ja väljakutseid. Mul on olnud võimalus osaleda meie töömeetodite arendamises, et meie häid suhteid klientidega veelgi paremaks muuta. Mulle annavad jõudu ja motivatsiooni oma Holmi teekonna jätkamiseks klientide südantsoojendavad tänusõnad ja arusaam, kui suur jõud on mu igapäevatööl, et inimesi aidata ning neid nende keeruliste probleemide lahendamisel toetada.

Meie meeskond tegeleb väga erinevate olukordadega. Muidugi on aegu, mil makseviivitus võib olla tingitud unustamisest, kuid me peame töötama ka klientidega, kes võivad olla oma elu ühes raskeimas olukorras ja see nõuab üsna ulatuslikku oskuste pagasit. Pean oma tööd tehes olema nii finantsnõustaja kui ka psühholoog ning kliente tähelepanelikult kuulama, et pakkuda neile tuge ja elujõulisi lahendusi, mis aitaksid raskustest üle saada.

Kuid osakonna juhtumite haldamine ei ole kindlasti vaid ühe inimese töö. Kõige keerulisemate juhtumite puhul arutame olukorda kogu meeskonnaga ning jõuame iga kord järeldusele, et mida rohkem päid kokku paneme, seda paremad võimalused suudame klientidele leida. Pean ka oma kohustuseks hoolitseda selle eest, et tehtav töö ja negatiivsed juhtumid ei mõjuks meie meeskonnaliikmetele rusuvalt. Me kõik leiame, et peame töökeskkonnas looma turvatunde ning üksteist toetama ja kuulama – olles ise üsna jutukas inimene, on teiste kuulama õppimine olnud minu jaoks ettevõttes oldud aja jooksul üks väärtuslikumaid õppetunde.

Kõige rusuvamalt mõjub töö puhul see, kui inimesed väldivad minuga rääkimist. Ma tean, et see võib olla hirmutav ning paljudele inimestele on kujunenud arusaam, et me hoolime vaid oma raha kätte saamisest. Tegelikult ei ole see nii – meie prioriteet võlamenetluses on alati kliendi rahaline heaolu. Meie meeskond on sellele põhimõttele pühendunud juba üle 25 aasta ning paljud meie kliendid, kellel oleme aastate jooksul aidanud raskustest üle saada, pöörduvad meie juurde tagasi oma järgmisi suuri projekte planeerides.

Tunnen, et minu töö Holmis kannab suuremat eesmärki ning hindan tohutult meid siduvat meeskonnavaimu. Mul on palju toredaid ja hoolivaid kolleege, kes alati panustavad hea sõna või abikäega meie töösse. Me kõik tunneme, et töötame ühise eesmärgi nimel ning tähistame kõiki saavutusi kogu meeskonnaga – see võib kõlada küll pisut klišeena, ent mõnikord tundub see olevat pigem pere kui pelgalt töökollektiiv.

Oled finantsteenuse pakkuja Holm Bank AS kodulehel. Enne iga lepingu sõlmimist tutvu tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga.
© 2024. Holm Bank AS