Holm Bank Latvia klienditeeninduse juht Julija Bondere juhib osakonda, kes teeb laenuotsuseid ja tagab, et panga teenindus vastaks klientide ootustele ja Holmi kõrgetele standarditele.
„Ma töötan igapäevaselt toredate inimestega, kelle tööks on teha vastutustundlikke otsuseid ja toetada kliente,“ ütleb Julija sissejuhatuseks. „Tänu meie tiimile tunnevad Holmi kliendid, et Holmiga on mugav ja hea asju ajada, oleme kiired, hoolivad ja lahendustele orienteeritud. Näen oma meeskonda kui mesilasi mesitarus – süsteem on paigas, kes mida teeb ja milline on kõige efektiivsem tegutsemisplaan”. Ta maalib silme ette kujutluspildi protsessist, mis kulgeb ühest tsüklist teise, kus kord on tegemist laenutaotluse läbi vaatamisega, siis kliendi nõustamisega telefoni teel, mõne partneri tehnilise probleemi lahendamisega või kolleegiga konkreetse situatsiooni lahtimõtestamisega. „Kui mesilaste töö tulemuseks on toitev mesi, siis meie töö tulemuseks on rahulolevad kliendid ja koostööpartnerid. Meile meeldib lahendusi pakkuda, see on tõeliselt nauditav,“ ütleb Julija.
Tänulik väljakutsete ja võimaluste eest
„Olin Holm pangas spetsialistina töötanud vaid paar kuud, kui mulle pakuti võimalust juhtida klienditeeninduse osakonda. Haarasin tekkinud suurepärasest võimalusest kinni kuna olin juba tundma õppinud tiimis töötavaid inimesi ja töö meeldis mulle väga,“ räägib Julija, kes on siiani Holmile tänulik pakutud võimaluse eest. „Olen nii õnnelik, et võitsin oma meeskonna usalduse ja lugupidamise. Ma ei veaks neid kunagi alt,“ kiidab Julija oma tiimi ning ütleb, et töökaaslaste ja juhtide toetus on talle suureks motivaatoriks.
Naer kui teraapia
„Olen nüüdseks sellel ametikohal töötanud kaks aastat ja mulle tundub, et selle ajaga on minust saanud spetsialist mitmel alal, olen korraga nii majandusteadlane, finantsist, psühholoog, jurist, õpetaja,“ loetleb ta. „See on ainulaadne tunne ja muudab Holmis töötamise minu jaoks nii oluliseks ja paeluvaks. Olen täiesti kindel, et spetsialistide nimekiri minus aina kasvab,“ naljatleb Julija. „Tunnistan, et mitte alati pole kõik lust ja lillepidu, on ka pingelisi olukordi,“ mõtiskleb ta, kuid hakkab siis rõõmsalt naerma ja selgitab kohe juurde, et naermine on tööriist stressi vastu. „Kui tunneme, et stress kasvab, kasutame naeru oma tiimis teadlikult teraapiavahendina. Katkestame tegevuse, võtame tassi kohvi või läheme lõunapausile ja lihtsalt naerame... See on vabastav ja tõhus vahend, mida soovitan kõigile,“ räägib Julija.
Tunnista inimlikke piire
Kolleegid tunnevad Juliat kui inimest, kes on ennekõike nõudlik just enda vastu. Ta on elavaks eeskujuks teistele ja nakatab kolleege püüdlema rohkemat ning saavutama järjest paremaid tulemusi. Vaid vähesed teavad, et ta on omal nahal järgi proovinud oma inimvõimete piirid ja saanud sellest kogemusest tarkust kogu eluks. Olles alati piiritult teadmistejanuline, asus ta ülikooliõpingutele lapsepuhkuse ajal, kuigi tal oli juba kaks ülikoolidiplomit. Sellest kogemusest koorus välja tema elu üks suurimaid õppetunde ja ta mõistis, et igal inimesel on piirid ja pead tabama hetke, mil öelda endale “Stopp”. See on hetk, mil mõistad, et ei saa kõike, tuleb seada prioriteedid ja teha valikuid. Julija jaoks oli valik sellises olukorras selgemast selgem - tema perekond. See kogemus õpetas teda hindama oma energiataset, võimalusi ja prioriteete. Seda teadmist kasutab ta nüüd igapäevaselt era- ja tööelu tasakaalus hoidmiseks.
Posti 30, 90504 HaapsaluPärnu mnt. 158/1, 11317 Tallinn
14080830