Postitatud 11.11.2021

Helju Lehtpuu: 25 aasta jooksul pole kordagi igav hakanud

Helju Lehtpuu: 25 aasta jooksul pole kordagi igav hakanud

Helju Lehtpuu on töötanud Holm panga klienditeeninduses juba veerand sajandit. Oma otsust põhjendab ta nii:

„Liitusin praeguse Holm panga eelkäijaga 25 aastat tagasi, kui me ei tegutsenud veel pangana, vaid pakkusime Eestis inimestele järelmaksuteenust.

Aitasime postsovetlikul ajal inimestel soetada igapäevaeluks vajalikke asju – ajal, mil inimestel ei jätkunud raha, et osta uusi moodsaid kodutarbeid ja elektroonikat nagu telerid, külmikud ja pesumasinad. Meie teenused andsid inimestele võimaluse osta argisteks tegevusteks tarvilikke esemeid ja nende eest pikema aja jooksul tasuda. Meis tekitas suure tänutunde, et suutsime aidata inimestel soetada tarbeasju, mida neil poleks olnud muidu võimalik hankida.

Holm pank on suurepärane ettevõte, mis on võimaldanud mul firmasiseselt ametikohti vahetada ning olen selle paindlikkuse eest väga tänulik. See on üks peamisi põhjuseid, miks nii pikalt samas organisatsioonis töötamine pole kordagi tüütuks muutunud, ühtlasi näitab see ka, et ettevõte väärtustab minu tööd.

Hetkel töötan klienditeeninduses, kus tegelen igapäevaselt meie klientide aitamise ja nõustamisega. See töösuund võimaldab mul suhelda paljude inimestega ja otsida lahendusi erinevatele probleemidele. Iga päev üllatab mind uute väljakutsetega, mistõttu ei muutu töö kunagi igavaks ega rutiinseks.”

Oled finantsteenuse pakkuja Holm Bank AS kodulehel. Enne iga lepingu sõlmimist tutvu tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga.
© 2024. Holm Bank AS