Korduma kippuvad küsimused

1. KUIDAS SAAN AVADA HOIUST?

Hoiuse avamiseks sisene meie iseteenindusse ja järgi sealseid juhiseid. Kui oled nõustunud iseteeninduse lepingu tingimustega, siis täida hoiuselepingu taotlus ja allkirjasta hoiuseleping. Seda kõike saad teha elektrooniliselt iseteeninduses. Küsimuste korral võta ühendust meie klienditoega (E-R 8.00-18.00, L 10.00-16.00, info@holmbank.ee, +372 675 5055).

2. MIDA PEAN TEGEMA ISIKUSAMASUSE TUVASTAMISEKS?

Tuvastame oma kliente enamasti elektrooniliselt ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID abil.

Füüsiline isikusamasuse tuvastamine on vajalik üksnes siis, kui hoiusumma koos teenitava intressiga on vähemalt 15 000 eurot. Seda saab teha meie koostööpartneri Omniva kontoris 7 päeva jooksul pärast hoiuselepingu sõlmimist, kaasa tuleb võtta isikut tõendav dokument. See on ühekordne protseduur, mida edaspidi (nt järgmise hoiuse avamisel) kordama ei pea.

 

3. KUIDAS KANDA RAHA HOIUSELE?

Hoiuselepingu sõlmimisel kuvame Sulle iseteeninduses eeltäidetud maksekorraldust, milles sisalduvad kõik ülekandeks vajalikud andmed. Kanna hoiusumma maksekorralduses märgitud Holm Bank’i arvelduskontole kasutades selleks viitenumbrit, milleks on Sinu kliendikonto number. Oluline on meeles pidada, et makse peab laekuma Sinu teises Eesti pangas olevalt isiklikult arvelduskontolt ja makse tähtaeg on 7 päeva arvates hoiuselepingu sõlmimisest.

4. MIS ON KLIENDIKONTO?

Kliendikonto on Sinu personaalse viitenumbriga konto Holm Bank’is ja selle kaudu toimuvad meie vahelised arveldused. NB! Kliendikonto ei ole arvelduskonto ning seda ei saa kasutada igapäevasteks pangatehinguteks.

5. KUHU KANTAKSE HOIUPERIOODI LÕPPEMISEL RAHA?

Raha kantakse hoiuperioodi lõppemisel Sinu kliendikontole Holm Bank’is. Kliendikontol oleva raha saad igal ajal kanda oma teises pangas asuvale arvelduskontole või kasutada seda uue hoiuse avamiseks.

6. MILLISEKS PERIOODIKS PIKENEB HOIUS AUTOMAATSE PIKENEMISE KORRAL?

Hoiuselepingu automaatse pikenemise korral pikeneb hoius sama pikaks perioodiks kui on algse lepingu pikkus.

7. MILLISE INTRESSIMÄÄRAGA PIKENEB HOIUS AUTOMAATSE PIKENEMISE KORRAL?

Hoiuselepingu automaatse pikenemise korral kehtib uuele hoiuperioodile uus intressimäär vastavalt uue hoiuperioodi esimesel päeval Holm Bank’is kehtivale intressimäärale.

8. KES SAAB HOIUST AVADA?

Hoiuse saab avada Eesti residendist füüsiline isik, kelle vanus on vähemalt 18 eluaastat. Holm Bank`is ei saa hetkel avada hoiuseid kolmandate isikute nimel (sh lapsed ja juriidilised isikud). Samuti ei saa teha rahaülekandeid teiste isikute nimel avatavatele hoiustele (näiteks oma arvelt abikaasa hoiusele või ettevõtte arvelt isiklikule kliendikontole).

9. KAS HOLM BANK´i HOIUSED ON TURVALISED?

Holm Bank’is avatud hoiused on kaitstud riikliku Tagatisfondi hoiuste tagamise osafondiga. Hoiused hüvitatakse koos intressiga, kuid mitte rohkem kui 100 000 euro suuruses summas ühe hoiustaja kohta. Tutvu ka hoiustaja teabelehega, mille leiad siit.

10. KAS HOIUSEINTRESSIDELT PEAB TASUMA TULUMAKSU?

Pank peab kinni hoiuse intressidelt tulumaksu ja kannab selle Sinu eest Maksu- ja Tolliametile. Teenitud intressilt on tulumaksu tasumist võimalik edasi lükata, kui kasutad rahaülekande sooritamisel oma teises pangas avatud isiklikku investeerimiskontot ja annad meile sellest teada, märkides hoiuselepingut avades tingimustesse, et Sul on hoiuseintressidelt tulumaksu mittekinnipidamiseks seaduslik alus. Holm Bank ise investeerimiskontosid ei ava.

E-R 8.00-18.00
L 10.00-16.00

Holm Bank AS
Posti 30, 90504 Haapsalu; Pärnu mnt. 158/1, 11317 Tallinn
Äriregistrikood: 14080830
Tegevusloa otsuse kuupäev: 02.04.19
Andmekaitseametnik: andmekaitse@holmbank.ee

Oled finantsteenuse pakkuja Holm Bank AS kodulehel.
Enne iga lepingu sõlmimist tutvu tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga.

© 2019. Holm Bank AS