IT tehnilise toe spetsialist

Holm on Eesti pank, mis pakub väike- ja ärilaene, krediitkaarte, järelmaksu ja tähtajalisi hoiuseid.

IT tehnilise toe spetsialisti tegevuse eesmärk on IT-toele esitatud päringutele reageerimine ning kasutajate tekkinud probleemide tuvastamiseks ja lahendamiseks vajalike tegevuste tegemine, mille hulka kuulub:

  • arendustaskide menetlemine, päringute täpsustamine,
  • lihtsamate IT-toe probleemide lahendamine,
  • keerulisemate IT-toe probleemide suunamine vastavatele isikutele,
  • IT- toe probleemi ja lahenduste dokumenteerimine,
  • monitooringu ja rakenduste logide jälgimine ja reageerimine sarnaselt IT-toe päringutele,
  • kasutajate nõustamine rakenduste funktsionaalsuse osas,
  • kasutajakontode ja õiguste haldamine,
  • erinevate andmepäringute koostamine.

Avaldused ja küsimused saata: cv@holmbank.ee . Kandideerimise tähtaeg on 8. oktoober 2021. Töökoht asub Tallinnas.

Nõuded

Varasemad teadmised pangandustoodetest ning protsessidest;

Tugev probleemide lahendamise oskus ja suhtlemisoskus;

Kogemus Agile ja SCRUM arendusmetoodikatega;

Võimekus kiiresti õppida ja töötada iseseisvalt või meeskonnana;

Hüved

Võimalus eneseteostuseks;

Vabadus oma tööd planeerida;

Suurepärased töötingimused;

Pühendunud professionaalne tiim;

Kärjäärivõimalused;

Positiivne ja konstruktiivne õhkkond;

Motivatsioonipakett erinevate ürituste ja oma töötaja soodustuste näol.

Avaldused ja küsimused saata: cv@holmbank.ee . Kandideerimise tähtaeg on 8. oktoober 2021. Töökoht asub Tallinnas.

Oled finantsteenuse pakkuja Holm Bank AS kodulehel. Enne iga lepingu sõlmimist tutvu tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga.
© 2021. Holm Bank AS