Aktiivse inimese ja suurepärase suhtlejana tunneb Getter endale sobivast tööst partnersuhete haldurina siirast rõõmu. Tema ja ta osakonna kolleegid hoolitsevad, et kaupluste müüjatel oleks tehniliselt mugav järelmaksuteenust pakkuda ning neil oleksid vajalikud teadmised, et kliente teenuse osas infoga varustada.
Aitame luua meeldivat ostukogemust
„Enne Holmiga liitumist töötasin aastaid logistikuna ja korraldasin kaubavedusid maanteel. Ega praegune töö eelnevast palju erinegi - kui enne korraldasin kaubavedusid, siis nüüd reisijavedu, kus reisijaks olen mina ise, keda organiseerin punktist A punkti B ning liikumistrajektooriks on teekond ühe partneri juurest teise juurde,“ ei varja Getter lustakat vaadet oma igapäevatööle. „Kuigi valdkond, kuhu pea kaks aastat tagasi sisse astusin, oli sootuks erinev eelnevast, arvan siiski, et just logistikuna saadud kogemus andis mulle juurde palju julgust ja avatust suhtlemisel ja tegi kohanemise uute kolleegide ja partneritega kergeks ja mõnusaks,“ räägib Getter ja lausa sädeleb heameelest iseloomustades inimesi, kellega kohtumine on ühtaegu nii töö kui puhas rõõm. „Meil on poed täis imelisi müüjaid, kes teevad väga palju tööd, et kliendid iga päev saaksid hea ostukogemuse. Mind rõõmustab, et sageli just tänu meie Liisi järelmaksule saab klient soovitud kauba või teenuse kiirelt ja mugavalt kätte. Meie teenus võimaldab inimestel osta kvaliteetseid kaupu, sest nad ei pea suuremat summat kohe välja käima, vaid saavad maksta nii nagu neil võimalik on. Püüame pakkuda võimalikult häid ja paindlikke tingimusi,“ jagab Getter.
Haapsalu kui heade plaanide alguspunkt
Nii Getteri kui Holm panga juured asuvad Haapsalus ja ta möönab, et Holm on talle täiesti südamesse pugenud. „Holm tähendab minu jaoks tugevat ja ambitsioonikat tööperet, kes on tuule tiibadesse saanud minu väiksest kodulinnast Haapsalust,“ tunneb Getter uhkust ettevõtte ja selle inimeste üle.
„Olen meeletult õnnelik, et mind ümbritseb selline meeskond, kes mind toetab ja elab kaasa nii tööalastele kui isiklikele saavutustele, on olemas nõu ja jõuga. Olla osa sellisest kollektiivist, on eriliselt uhke tunne,“ särab Getter. „Holm on täna üks kiiremini kasvavaid Eesti pankasid ja usun, et iga järgneva aastaga võidame juurde suure ampsu turupirukast, isegi kui meie konkurendid on väga aktiivsed. Holmi tuntus järjest kasvab ja kuna suudame pakkuda klientidele ja partneritele paindlikke tingimusi, oleme usaldusväärne ning kliendisõbralik pank, kus tehakse õigeid otsuseid, siis ma ei näe üldse põhjust selles kahelda,“ mõtiskleb Getter. „Oleme ju Liisi järelmaksu kaua pakkunud, olnud abiks osade meie tänaste klientide vanavanematelegi, oleme läbi aastate õppinud tundma klientide soove ja vajadusi. Tänu sellele teame, mida meie kliendid tahavad, oleme arendanud oma tehnilist võimekust sellele vastavalt ja tänasel päeval jääb üle vaid nende ootuseid ületada,“ on Getter kelmikas ja veidi saladuslik, viidates tulevikus eesootavale.
Tempokas kasvamine
„Oleme terve viimase aasta elanud suures muutuste tuules. Kasvasime pangana ning tõime turule uusi tooteid. Samas hoidsime latti kõrgel meie kõige vanemal tootel – järelmaksul. Arendasime pikalt kasutusel olnud partnerrakenduse kõrvale uue ja ägeda, kus protsessid toimuvad automaatselt. Üleminekut ettevalmistav aasta oli pingeline ja täis rööprähklemist – alates uue rakenduse struktuuri loomisest, kuhu meie osakond oli kaasatud ja mis hõlmas arendusküsimustes orienteerumist, kuni partnerite koolitamiseni kui programm oli valmis käiku minema. Ja seda kõike, mis jäi nende kahe verstaposti vahepeale polnud üldse vähe. Samaaegselt hoidsime müüki! Täielik rollercoaster, kus 24 tunnist ööpäevas jäi väheks ning oleks soovinud end kloonida. Täna oleme täielikult uues programmis ning jääb üle rõõmustada, kui tubli arendusega on meie tiimid hakkama saanud – suur kummardus siinkohal meie IT- ja arendustiimile, aga ka kõigile teistele teemasse kaasatud tiimidele. Ja aitäh partneritele, kes uue arenduse kiirelt kasutusele võtsid! Oleme kõik koos saanud hakkama ühe ütlemata vinge üleminekuga,“ vuristab Getter ühe hingetõmbega.
Kui aeg on aeg maha võtta
„Kui vahel kuhjuvad töömõtted üle pea, tempo on suur ning pikkadest autosõitudest väsivad nii keha kui vaim, siis meeldib mulle end välja lülitada joostes,“ teeb Getter teemasse kannapöörde. „Mu suurim kirg on orienteerumine. See on tegevus, kus keskendun ainult maastikule ning otsitavatele punktidele ning muudeks mõteteks aega ei jää,“ heidab Getter valgust oma töövälisele harrastusele. „Tihtipeale pakin kokku piknikukoti ning võtan ette mõne uue või tuttava rannikuäärse matkaraja või rabamatka. Sügiseti lööb minus korilane välja ja ei tule kõne allagi, et suunduksin metsa poole ilma (seene)ämbri ja noata,“ tunnistab Getter. „Kui aga ilm ei soosi, siis võib leida mind välja mõtlemas mingit uut ikebanat või muud sisustuselementi, mida meisterdada kas omapäi või vahel ka koos töökaaslastega,“ jätkub Getteril energiat käsitööks.
Posti 30, 90504 HaapsaluPärnu mnt. 158/1, 11317 Tallinn
14080830